We kregen een opdracht rond taaldenken.
Hierbij stonden we onder andere stil tot welke categorie producten behoren.
Hierbij stonden we onder andere stil tot welke categorie producten behoren.
Er was vrije tijd.
We gingen op zoek naar woorden die we herkenden.
We bezochten een schoenenwinkel en zochten onze eigen schoenmaat.
We vonden een informatiescherm.
We keken welke winkels dezelfde beginletter hebben als onze voornaam.
naar de andere verdieping te gaan.
Wie weet wat de pictogrammen op de roltrap betekenen?
Toen een man Lucca Sofia een handje hielp op de roltrap, bedankte ze hem.
Wie weet wat de pictogrammen op de roltrap betekenen?
Toen een man Lucca Sofia een handje hielp op de roltrap, bedankte ze hem.
Opgepast!
Tijd om terug te keren naar de parking.
Febe duidde aan hoeveel kinderen goed en slecht hadden geslapen.
We vergeleken het aantal met elkaar.
Oef! Ook deze keer hadden de meesten onder ons goed geslapen!
Er werden bewegingsoefeningen uitgevoerd.
Het rad bepaalt hoeveel keer de oefening uitgevoerd moet worden.
We hielden een 'zangwedstrijd'.
In groepjes van 3 zongen en dansten we op ons liedje. We kregen sterren van de jury.
In groepjes van 3 zongen en dansten we op ons liedje. We kregen sterren van de jury.
Tijdens de les muzische vorming beelden we uit en probeerden ook te onthouden welke opdrachtkaartjes we gekregen hadden. En soms was het wel heel erg grappig 😀
Tot maandag!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten