Febe nam ons op haar dagje graag terug mee naar haar grootouders.
Wat een fijn weerzien!
We knutselden een leuk fotokadertje.
En toen we naar huis gingen, zat er zelfs als verrassing een groepsfoto in! ❤



We reden rond met de go-carts en fietsen.


We namen een kijkje in de stal.
Wat een lief paardje!


Nonkel Bert roept ons aan tafel.
De kip aan het spit is klaar!

Wat een festijn! Mmmm! 😋


In de namiddag stond er nog veel speelplezier op ons programma.