woensdag 24 juni 2026

Dag van Febe

Febe nam ons op haar dagje graag terug mee naar haar grootouders.
Wat een fijn weerzien! 

We knutselden een leuk fotokadertje.  
En toen we naar huis gingen, zat er zelfs als verrassing een groepsfoto in! ❤







We reden rond met de go-carts en fietsen. 









We namen een kijkje in de stal.
Wat een lief paardje!



Sander en Venus stonden ons al in de wei op te wachten.  









Omdat de vliegen Sander lastig vallen, kreeg hij een speciaal mutsje aangetrokken. 
We testten eens of hij nog kon zien. 





Er waren nog meer dieren...



We lieten de kippen en ganzen vrij en raapten de eieren. 











Nonkel Bert roept ons aan tafel.
De kip aan het spit is klaar!




Wat een festijn! Mmmm! 😋





In de namiddag stond er nog veel speelplezier op ons programma.
























Er volgde nog een lekker dessert.







Bedankt Febe en familie voor de superfijne dag!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten