Febe nam ons op haar dagje graag terug mee naar haar grootouders.
Wat een fijn weerzien!
We knutselden een leuk fotokadertje.
En toen we naar huis gingen, zat er zelfs als verrassing een groepsfoto in! ❤



We reden rond met de go-carts en fietsen.


We knutselden een leuk fotokadertje.
En toen we naar huis gingen, zat er zelfs als verrassing een groepsfoto in! ❤



We reden rond met de go-carts en fietsen.


We namen een kijkje in de stal.
Wat een lief paardje!
Wat een lief paardje!

Sander en Venus stonden ons al in de wei op te wachten.




Omdat de vliegen Sander lastig vallen, kreeg hij een speciaal mutsje aangetrokken.
We testten eens of hij nog kon zien.


Er waren nog meer dieren...

We lieten de kippen en ganzen vrij en raapten de eieren.



De kip aan het spit is klaar!



























Geen opmerkingen:
Een reactie posten