Deze week vierden we ook twee vakantie-jarigen.
Woensdag kreeg Floris zijn feestje.

Santé, Floris!
Donderdag was Nora aan de beurt.


Ook op Nora's feestje was er een polonaise en veel muziek.

Bedankt voor al die lekkernijen Floris en Nora!
En een hele dikke proficiat alvast!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten