We mochten een bezoekje brengen bij Arthur thuis.
We wilden natuurlijk niet met lege handen komen.
We namen dit leuke boeket bloemen mee!
We wilden natuurlijk niet met lege handen komen.
We namen dit leuke boeket bloemen mee!
Een hele goede oefening voor onze fijne motoriek.
Aan de voordeur van Arthurs huis hing een briefje.
Sommigen herkenden meteen het woord! Wat leuk!
De juf vertelde deze week dat sommige leerlingen uit onze klas
verantwoordelijk worden voor het dekken van de tafels in de refter.
's Ochtends kijken we op de planning wie aan de beurt is.
We volgen het stappenplan en oefenen om zelfstandig en gestructureerd te werken.
Er stonden nog tal van andere oefeningen binnen het klasthema op ons programma.
Enkele voorbeelden.
(Niet alle oefeningen zijn voor iedereen van toepassing)
Bij welke deurbel hoort het huisnummer?
Het tekenen van een huisje verder inoefenen
Concentratie-oefeningen
En we mochten onze droom-woonkamer inrichten.
We kozen elk een leuk behangpapier uit
en gingen daarna in woonmagazines op zoek naar leuke meubels.
Daarna kleefden we de gezichten van onze huisgenoten op de lijfjes.
Dat vonden we heel grappig.
We vertelden aan elkaar wie er bij ons thuis woont.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten